Kontakt os






 

Flere ser Kanal 5
Mandag 10. september 2007
Af Stig Hartvig Nielsen
 
I målgruppen 15-50 år nåede Kanal 5 i sidste uge op på en share på 8.2 procent. Kanal 5 var dermed den tredje største kommercielle kanal - kun overgået af TV 2 og TV3.
"Vores flotte resultater i sidste uge er blot med til at bekræfte os i Kanal 5s store potentiale. Det er dejligt at konstatere, at den store indsats, alle på stationen har ydet siden relanceringen for tre år siden, nu for alvor begynder at bære frugt. Det skal nu ikke foranledige nogen til at tro, at vi nu vil til at hvile på laurbærbladene", siger kanalchef Thomas Mygind.

Han kan samtidigt glæde sig over de meget flotte anmelder-roser til adventure-programmet 'Peking Express', der havde premiere sidste uge.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002