Som optakt til digitaliseringen af tv-markedet har TV 2 allerede testet fire nye kanaler, og tre til er på vej. Målsætningen er 10 nye tv-kanaler i 2010. Skitsen til syv ligger allerede i skuffen, og fire nye kanaler er allerede testet hos kanal-distributørerne, oplyser Markedsføring i morgen.
"Alle syv forslag til nye tv-kanaler er godkendt af direktionen," siger Esben Halding, adm. dir. for TV 2 Networks til Markedsførings udgave, der lander i morgen.
Markedsføring erfarer, at de fire testede kanaler:
TV 2 Famile - familievenligt indhold TV 2 Fri - familiesegment, mad, bolig, rejser, have og fritid TV 2 Passion - til den modne kvinde, livsstil, eventyr, forbrug og lette serier/ drama TV 2 Pink - piger og kvinder i aldren 15-30 år
Når Markedsføring 04-08 udkommer i morgen den 26. februar vil udgaven indeholde flere detaljer om kanalerne. |