Kontakt os






 

Seerfremgang for TV 2-familien
Torsdag 22. december 2005
Af Karsten Jensen
 
2005 bliver på alle måder et stort år i TV 2s historie. Seermæssigt får alle TV 2-kanaler fremgang og står samlet for 39.9 procent af danskernes tv-sening - 2.1 procentpoint mere end i 2004. Fremgangen skyldes især TV 2 Zulu og TV 2 Charlies første hele år, men også TV 2 og TV 2 FILM har fremgang.
"Det er unikt at skabe fremgang på alle fire kanaler på én gang - især i forhold til 2004, som var et stort år med kongeligt bryllup, OL og EM i fodbold", siger TV 2s programplanchef, Anne Engdal Stig Christensen

Hun tilføjer, at TV 2 Zulus markante fremgang er skabt af både populære programmer og af en optimal programplanlægning, hvor TV 2 og TV 2 Zulu supplerer hinanden.

Anne Engdal Stig Christensen mener, at TV 2s fremgang skyldes mange forskellige typer af programmer, herunder nyheder, sport, morgen-tv, Go’ aften Danmark og de markante underholdningssatsninger, som TV 2 har haft succes med i 2005.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002