Kontakt os






 

Comedy Central sætter ny seerrekord
Tirsdag 14. juni 2016
Af Redaktionen
 
Tv-kanalen Comedy Central, der blev lanceret i Danmark for halvandet år siden, opnåede i maj sin bedste måned hidtil i Danmark i målgruppen 21-50 år, hvor Comedy Central var den 13. mest sete betalingskanal. I kernemålgruppen 18-34 år var Comedy Central den sjette mest sete betalingskanal.
Comedy Central begyndte at sende på det danske marked i december 2014 og kunne i sidste måend glæde sig over en share på 1,3 pct. og kanalen blev dermed den 13. mest sete betalingskanal. Det viser tal fra TSN Gallup.

Og blandt de 18-34-årige, der udgør kanalens kernemålgruppe, var Comedy Central i maj den sjette mest sete betalingskanal i Danmark med en share på 2,7 pct.

"Vi haft et forrygende første år, og vi er glade for at se, at interessen for vores kanal stiger i Danmark. Både blandt de unge men også i den bredere målgruppe, hvor vi også kan se, at folk ser vores programmer i længere tid ad gangen," siger David Lincoln Blom, marketingdirektør for Comedy Central i Norden hos Viacom.

Han fortsætter:

"Comedy Central er et af verdens største humor-brands, men det er stadig vigtigt med en lokal tilstedeværelse og relevans. Derfor vil vi fortsat udvikle og udvide vores tilbud både til de danske seere og til vores samarbejdspartnere.

Comedy Central står bag programmer som South Park, The Daily Show, Broad City og Inside Amy Schumer. Comedy Central ejes af Viacom og er verdens største komedienetværk og samling af humor, med en distribution til millioner af husstande på verdensplan.



Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002