Kontakt os






 

TV3 tilfredse med TV3 Puls
Mandag 4. maj 2009
Af Karsten Jensen
 
TV3’s nye tv-kanal, TV3 Puls, er i den første levetid blevet pænt modtaget af seerne.
Fra premieren den 23. marts til og med uge 16 fik den nye kanal en gennemsnits-share på 1,5 procent.

I målgruppen 15-49 år var sharen på 1,8 procent. Samtidig viser TNS Gallups TV-Metertal, at TV3’s strategi med tre, brede kanaler, virker, idet kanalerne rammer bredt blandt både mænd og kvinder.

Fordelingen af mandlige og kvindelige seere på TV3’s kanaler i samme periode er ifølge Gallup og TV3:

  • TV3: 35 procent mænd, 65 procent kvinder.
  • TV3+: 65 procent mænd, 35 procent kvinder.
  • TV3 Puls: 57 procent mænd, 43 procent kvinder.

    ”Vi er rigtig tilfredse med TV3 Puls’ start og at vi rammer så flot med tre, brede kanaler hos både mænd og kvinder. Vi ved, der i de næste års tid vil ske en yderligere, kvalitativ udvikling af programfladen på TV3 Puls og vi er derfor sikre på, at den nye kanal vil bidrage positivt til TV3-familiens samlede share blandt seerne,” siger TV3’s programdirektør, Morten Mogensen.


  • Funktioner

    Printervenlig version








      · 2018
      · 2017
      · 2016
      · 2015
      · 2014
      · 2013
      · 2012
      · 2011
      · 2010
      · 2009
      · 2008
      · 2007
      · 2006
      · 2005
      · 2004
      · 2003
      · 2002