Kontakt os






 

Fremgang til TV 2 Zulu
Torsdag 18. marts 2004
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2 Zulu har i årets første måneder givet sine kommercielle konkurrenter baghjul. Blandt de 15-40-årige er Zulu den kanal, som er kommet bedst ud af starthullerne, og som har den største fremgang fra 2003 til 2004.
Ikke engang DR 1, som ellers har haft klar fremgang på grund af 'Krøniken', har oplevet så markant fremgang som Zulu blandt de 15-40-årige, skriver TV 2 | medienyt, der udkommer i morgen.

Zulus stigende seerandel fremgår af en analyse, som TV 2 har foretaget på baggrund af seermålingerne fra Gallup i ugerne 1-11 i 2004 og 2003.

Blandt de 15-40-årige, som er Zulus kernemålgruppe, er seerandelen steget fra 3.2 til 3.9 pct. Ingen anden kanal har haft en vækst i seerandel på 0.7 procentpoint i denne målgruppe.

Desuden understreger analysen, at comedy er et af Zulus flagskibe. Comedy-ugen (uge 3) er Zulus bedste uge i år, og på en hitliste over kanalens mest sete programmer blandt de unge står der comedy på de første ni pladser.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002