Kontakt os






 

TV 2 vil ind på indoor markedet
Tirsdag 20. februar 2007
Af Knud Hyllested
 
TV 2 er ikke bare interesseret i at komme ind i tog på Kystbanen, men vil være til stede overalt, hvor folk har 5-10 minutter.
TV 2’s adm. direktør, Per Mikael Jensen, har også ambitioner om at komme ind på det såkaldte 'indoor-marked' og ser her muligheder for leverancer af TV 2-programmer.

Til Berlingske Business siger Per Mikael Jensen, at potentialet langt fra er begrænset til tog-tv. Konceptet kan også sagtens bruges på banegårde, caféer og uddannelsesinstitutioner.

I princippet kan TV 2 være til stede alle de steder, hvor der er mange mennesker, "der lige har fem-ti minutter", udtaler Per Mikael Jensen.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002