Kontakt os






 

Stor fremgang for Boxer
Mandag 9. januar 2012
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Boxer TV har i lang tid søgt at vinde fodfæste på det danske marked. Indtil nu er det gået meget trægt, men de sidste par måneder har Boxer mere end fordoblet antallet af kunder.
Lanceringen af Boxer i 2009 ændrede kun markedsandelne mellem de forskellige udbydere af tv marginalt. Men på det seneste har Boxer fået tiltrængt hjælp fra beslutningen om, at TV 2 fremover skal koste penge. Det skriver Jyllands-Posten i dag.

"Vi har rundet 200.000 kunder, og det var kun den 1. november, da vi rundede 100.000, så det er sket på to måneder. Vores største udfordring er at følge med i vores kundecenter, hvor vi er gået fra 60 til 430 ansatte," siger adm. direktør Steen Ulf Jensen.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002