Kontakt os






 

SBS Broadcasting udgiver SBS Årsbog
Tirsdag 1. august 2006
Af Karsten Jensen
 
SBS Broadcasting Group har udgivet første udgave af SBS’ Årbog, indeholdende detaljeret analyse-data af samtlige af de 10 europæiske mediemarkeder, som SBS Broadcasting i øjeblikket opererer på.
SBS årbogen giver på land-til-land basis information om landsdækkende tv-markedsandele og radiodækning, information om reklameforbrug og teknisk distribution såvel som et overblik over husholdningernes brug af underholdningsmedier på hvert marked.

SBS årbogen giver et dybdegående indblik i hvert nationalt mediemarked, inklusiv profiler af de vigtigste spillere i branchen på hvert marked. SBS Årbog 2006 bygger på informationsindsamling baseret på de seneste undersøgelser fra analysevirksomheder på SBS markederne, hvilket gør årbogen til et omfattende analyse-opslagsværker på disse områders mediemarked.

Patrick Tillieux, SBS’s chief operating officer og fungerende chief executive officer, udtaler i forbindelse med lancering af SBS årbogen: “Vi har udarbejdet SBS årbogen for at levere vigtige statistikker og relevante detaljer om de forskellige europæiske mediemarkeder, som SBS opererer på, for at udbrede kendskabet til SBS og de unikke markedsføringsmuligheder, som vi tilbyder. Vi er overbeviste om, at denne information vil bekræfte SBS’ position som den ideale mediepartner for annoncører, der ønsker at formidle deres budskaber til udvalgte målgrupper i Europa.”

SBS Årbog 2006 dækker følgende europæiske mediemarkeder: Belgien (Flandern), Bulgarien, Danmark, Sverige, Finland, Grækenland, Ungarn, Nederlandene, Norge, Rumænien.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002