Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 14-5-2010 11:18
Emne: Artikel: Oppositionen går i brechen for DR

Jeg kan kun støtte, at oppositionen IKKE indgår et forlig, der reducerer DR's muligheder. Hvis regeringen alligevel fremturer, så er det afgørende at vi kan flytte vor stemme til oppositionen, så 'det lort' kan blive ændret tilbage igen.

Personligt er jeg særligt sur over rygterne om et alternativ til P1. Vi er efter sigende omkring 7% lyttere, og de fleste af os er vist meget tilfreds med tingenes tilstand. Det antal lyttere passer vel meget godt til de udgifter som P1 lader licensen betale.


Jeg ser at 'den blodrøde lejesvend' Niels Krause-Kjær i Berlingske skriver en underholdende klumme om P1 planerne. Ironisk og morsom - hvis sagen ikke var så sørgelig.
Han anfører: "...at denne radiokanal reelt skabes til ære for JP/Politiken. Herregud. Det er jo ikke første gang, der i det skjulte laves direkte erhvervsstøtte."

Det lyder meget tænkeligt, at der her er en betydelig grad af motivforskydning involveret. Men det er afskyeligt, forkasteligt og under enhver rimelig moral.

Jeg synes let det kan tænkes, at trykte medier bør og skal støttes, når deres reklameindtægter 'stjæles' af Google og tv/radio.

Men skal de støttes, SKAL det være direkte og overfor bla. EU helt åbent.

Hvis det er imod EU's regler, så må disse ændres. Man kan ikke som stat opfører sig som et gangster-kartel.

Det er naturligvis også helt urimeligt at P1's lyttere - og P2's - skal lide under sådant.

Kommentar til artikel: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=17272




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -