Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 25-3-2010 14:13
Emne: RE: Artikel: Kanonkongen forlader

Hvem ved? Det ved jeg, bare rolig der er styr på det!

Povlsen (på barsel)


[Den 24-3-2010 10:26 skrev Åge Halldorsson :
----------------------------------------
Men o.k., det kunne selvfølgelig også være noget med, at man havde et kæmpe-navn parat og at det i reklamemæssig henseende absolut ikke måtte komme frem vem det var, før i allersidste sekund. Folks skulle glæde sig.
Men hvis det var tilfældet, ser det selvfølgelig lidt underligt ud, at man ikke har slået på tromme for det faktum.
Altså at der er noget helt enormt og voldsomt stort på vej. Noget der vil revolutionere hele radioverdenen.
Modsat ønsker de måske at folk skal begynde at spekulere og derfor være parat ved radioen af nysgerrighed. Hvem ved?

Hilsen Åge


[Den 23-3-2010 16:34 skrev Stig Hartvig Nielsen :
----------------------------------------
Ja, jeg går da meget stærkt ud fra, at det ikke bare er en antagelse, men at det forholder sig sådan.

I givet fald skulle reglerne omkring/praksis for programoversigter være ændret. Hidtil har man - efter min bedste overbevisning - altid i DR skullet sørge for, at programoversigterne blev udfyldt, så snart man var i stand til det.

Det vil være nyt for mig, hvis man 'hemmeligholdte' værtsnavne til programoversigten i en periode - indtil man synes, at det skulle 'frem.'

Mvh
Stig


[Den 23-3-2010 15:31 skrev Mathias Buch :
----------------------------------------
Men du skriver "hvem der skal være på morgenholdet efter påske - fra tirsdag den 6. april - har P3 endnu ikke styr på."

Du ved vel ikke, om de ikke har styr på det? Eller er det en antagelse, fordi det ikke står i en programoversigt?

[Den 23-3-2010 14:44 skrev Stig Hartvig Nielsen :
----------------------------------------
Kære Mathias

Den med 'angiveligt' skrev jeg fordi jeg ikke var helt sikker. Havde kun hørt andenhånds, at han vist nok var på barsel. Men tak for info. Jeg har rettet artiklen.

Til gengæld er det rigtigt nok, at det ikke er programsat, HVEM der skal være værter på Go'Morgen P3 efter påske. Det er ikke noget, jeg finder på. Og jeg snakker ikke om, at der ikke er sendt en pressemeddelelse ud om sagen. Jeg snakker om selve programoversigten, der altid udfyldes med værter, så snart de er fundet.

Mvh
Stig


[Den 23-3-2010 12:10 skrev Mathias Buch :
----------------------------------------

Kommentar til artikel: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=17123

Kære Stig,

Henrik Povlsen er ikke "angiveligt" på barsel. Han ER på barsel. Det har de sagt i radioen mere end en gang.

Og lur mig, om ikke der er forskel på ikke at have styr på, hvem der afløser Kanonkongen - og så at offentliggøre det. Det er en sjov antagelse, at fordi det ikke er meldt ud, har man ikke styr på, hvem der tager over.

Skal vi ikke lade Se & Hør om gæt-værket?

/Mathias
]
]
]
]
]
RE: Artikel: Kanonkongen forlader
- , 26-3-2010 07:08




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -