Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Velkommen til debatten
Kom med dine kommentarer!

     

Forum:
Fra:
Dato: 21-2-2010 21:00
Emne: RE: Artikel: DR og Keld Heick forsones på P5

Hej Nils

Du har skrevet et indlæg på radionyt.com, hvor du giver udtryk for din utilfredshed med DR's generelle program-udbud - med undtagelse af P5.

Det er ikke DR der modtager mailen, men en privat-drevet hjemmeside hvor ALLE kan læse din besked.

Du skriver bl.a. at det er uretfærdigt at du skal ud og købe en speciel radio, for at modtage P5. Desværre er der på FM-båndet ikke plads til flere radiokanaler. Derfor laver DR nye kanaler som DAB-kanaler.
Men SÅ speciel en radio det nu ikke længere. Som tidligere sælger af den slags udstyr, kan jeg fortælle dig at stort set alle producenter/mærker indenfor comsumer-auto-audio-udstyr laver idag radioer med både FM- og DAB-modtager.

-

[Den 21-2-2010 11:16 skrev Nils Åge Rossen :
----------------------------------------
Endelig kom der en kanal der er til at holde ud at høre på ,i stedet for alt det lorte musik der sendes på p4 , men det er helt utroligt at det skal en ny kanal til hver gang at en går hend og bliver populær , da p4 kom skulle det kun være for det voksne publikom men den blev langsomt omvendt til at være en p3 kananl også , hvorfor ikke gå tilbage til det oprindelige p4 som den var i opstart, med meget blandet musik som også bestod af Dansktoppen og alt det gode musik der er blevet lavet i 50-60-70'erne så kunne vi andrer der er stavensbundet til atlytte til det forbande larm der sendes på p4 event få vores hverdag til at blive mere glad istedet for at blive irretable i trafikken , har i nogen sinde tænkt over hvor meget DR er skyld i den ophisede stemning der er i trafikke i det daglige og som i er skyld i , hvis i spillede mere glad musik 3/4 del af dagen så ville ulykke tallene rasle ned med garanti, nu har jeg kørt lastbil i 35 år og ved hvad jeg taler om , jeg driver et booking firma i min fritid og ved sku godt hvad for noget musik der kan sælges, jeg har selv været musikke i over 40 år og altid på orkester plan rundt i Danmark , og så det meste uretfærdige er at vi betaler licens og kan ikke få lov til at høre,noget ordentlig glad musik i radioen fordi i sender på en kanal autoradioerne ikke kan tage , her i hjemmet skal man købe en spec radio for at høre programmet selv om vi har et stort super anlæg ståendene , og så skal man oven i købet betalt licens til de andre kanaler hvor er ligeberettelsen lige henne her
mvh Nils Åge Rossen 21750475
]
RE: Artikel: DR og Keld Heick forsones på P5
- , 21-2-2010 23:29
RE: Artikel: DR og Keld Heick forsones på P5
- , 22-2-2010 11:45
RE: Artikel: DR og Keld Heick forsones på P5
- , 22-2-2010 11:58
RE: Artikel: DR og Keld Heick forsones på P5
- , 22-2-2010 13:12




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -