Sky udlover rejse til 100.000 kr.
Onsdag 18. juni 2003
Af Stig Hartvig Nielsen

Sky Radio lancerer nu en Madonna konkurrence under overskriften "Oplev 'The American Life' i Hollywood". To heldige Sky lyttere kan vinde en ferie i Hollywood i ren Madonna stil - og der bliver ikke sparet på luksusen.

Sky Radio flyver vinderne til Hollywood på første klasse, indlogerer dem på 5 stjernet hotel, og vinderne bliver standsmæssigt kørt rundt i limousine og kan muntre sig med masser af lommepenge. Luksus rejsen har en værdi af 100.000 kroner.

"Vi har set den effekt vores Celine Dion kampagne i marts, har afstedkommet i foråret, vores konkurrenter i markedet har oppet sig med kvaliteten af deres events, så vi giver den lige en tand til". siger Sky Radios Producer Manager, Lasse Roldkjær.

Sky Radio markedsfører eventen med en tv-kampagne på TV3, 3+, Viasat Sport, National Geographic Channel og Discovery Channel, tre ugers biograf-reklame i alle sale i CinemaxX København samt print markedsføring i bl.a. Chili, Okay Magazine, Urban og diverse lokalaviser
i København.