Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Sverige: SR i offensiv mod reklameradioer
Mandag 1. september 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
SR har igennem de seneste ti år mistet 750.000 lyttere til de kommercielle radiostationer. Nu etablerer SR en ny afdeling for at imødegå konkurrencen.
Tidligere chef for Eko, Leif Eriksson, bliver ny chef for SRs nyetablerede afdeling for events og markedsføring. Har bebuder et mere selvbevidst svar på konkurrencen fra de svenske kommercielle radiostationer.

"Vort overordnede mål er at vinde de 750.000 lyttere tilbage, som vi har tabt til reklameradioerne de seneste ti år. Fremfor alt vil vi nå børn og unge voksne. Vi skal være mere selvbevidste", udtaler Leif Eriksson til Dagens Media.

Den nye afdelings første indsats kommer til efteråret, hvor SR den 22. septenber lancerer en kampagne for SRs 7 nye digitale radiokanaler. Kampagnen indebærer anvendelse af internet, print media, events og trailers i SRs egne kanaler.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -