Radiodays kan allerede nu bekræfte, at Tony Hertz bliver et af de internationale hovednavne, ved årets konference lørdag den 2. oktober i CPH Conference i DGI Byen. Hertz vil løfte sløret for de syv hemmeligheder bag kreativ radio og kreativ radioreklame. Og så fortsætter det nordiske samarbejde omkring Radiodays.
Tony Hertz' karriere strækker sig over mere end 35 år og fire kontinenter. Tony har været kreativ direktør for McCann kreative afdelinger i Tokyo, Bruxelles og Birmingham - tilsammen i 14 år. Før ansættelsen i McCann var Tony Hertz chef for The Radio Operators - et radio konsulenthus i London, der vandt flere priser end noget andet hus nogensinde har gjort.
Hertz driver i dag det London-baserede konsulenthus Hertz:Radio & Other Clever Advertising Ltd. Selskabet startede han i 2001, da han forlod McCann-Ericsson.
Tony Hertz betegnes som en af verdens bedste indenfor sit felt, og han har allerede undervist radiofolk i små 30 lande over hele verden.
Tony Hertz vil på Radiodays i København den 2. oktober præsentere oplæget 'The Seven Secrets of Creative radio'.
Nordisk samarbejde omkring Radiodays fortsætter
Radiodagene i Norge, Sverige og Danmark har de seneste år samarbejdet om at hente udenlandske oplægsholdere til de skandinaviske arrangementer. Det samarbejde fortsætter i 2010.
"Vi har haft stor succes med at udvikle programideer sammen - ligesom det giver mere tyngde at tilbyde tre oplæg i de tre største skandinaviske lande på fire dage - fremfor, at vi skal forhandle hver især. Vi har sparet i omegnen af 100.000-150.000 kr. om året ved at have det her samarbejde, og derfor giver det også god mening at fortsætte", fortæller Radiodays-chef Christian Kjeldsen.
|