Radio Guru Palle Bo tilbyder nu et foredrag om, hvad der er godt og hvad der er dårligt i radioreklame.
”God radioreklame kan bevæge, underholde, røre og sælge produkter. Dårlig radioreklame kan ikke en skid udover at irritere lytterne”, siger Palle Bo fra firmaet Radio Guru - og fortsætter: ”Desværre er der alt for mange dårlige reklamer i dansk radio, og det er en skam, for det kunne så let gøres bedre”.
Palle Bo fortæller i et nyt foredrag - som han lover er både spændende og provokerende - hvilke ti ting enhver annoncør bør vide omkring en radiokampagne, og de syv ting, man aldrig må gøre – med mindre man har det fint med at smide penge ud ad vinduet.
I foredraget er der en stribe håndgribelige råd og inspirerende eksempler fra ind og udland.
Palle Bo tilføjer, at foredraget er velegnet til erhvervsklubber og handelsstandsforeninger, eller andre steder, hvor annoncører er samlet.
Man kan se mere på www.radioguru.dk
|