I et interview med Mediawatch nr. 10 udtaler SBS-direktøren Jesper Sehested Lund om visionerne for The Voice og Pop FM.
Jesper Sehested Lund, administrerende direktør for SBS – og dermed The Voice og Pop FM - er glad for det kommende medieforlig og benævner det, i seneste udgave af Medieawatch, som en mindre revolution.
- vores vision for The Voice og Pop FM – som i dag findes i Storkøbenhavn, på Fyn og i det østjyske område – er, at de to radiobrands udbredes til hele Danmark. Vi har jo via Nordisk Radioreklame et samarbejde med alle de betydende jyske radioer – ANR, ABC, VNR, Radio Victor / Holsted. Så vi har allerede nu mere eller mindre landsdækning. Kanalerne vil i fremtiden blive mere ensartet i formatet for at dæmme op for konkurrence fra Blandt andet P5 og Sky Radio, siger Jesper Sehested Lund
Lund mener, at vi inden for en overskuelig fremtid formentlig vil se seks mere eller mindre landsdækkede kommercielle radiostationer, inklusive P5 og P6, skriver Mediawatch nr. 10.
|