Radiodays tager på radioturne for at få input fra landets radiomedarbejdere. Det skal iflg. Christian Kjeldsen sikre et program, der er dybt forankret i den virkelighed, radiomedarbejderne sidder i hver eneste dag.
"Vi drager rundt i landet med fuldstændigt åbent sind og kommer så bredt ud, at vi bør kunne ramme nøjagtigt det, den danske radiobranche har brug for her og nu. Vi rammer op imod 30 radiostationer og brancherelaterede virksomheder på fem dage og derfor er jeg slet ikke i tvivl om, at vi rammer plet", siger Christian Kjeldsen, der igen i år har ansvaret for Radiodays og fortsætter:
"Arrangementerne tager fem kvarter og indeholder en kort introduktion omkring Radiodays 2011 efterfulgt af en kreativ workshop og afslutning. Workshoppen er åben for ALLE interesserede. Når turen er færdig, går vi igang med at lægge programmet og forventer at være 80 pct. klar i starten af juni, når vi starter billetsalget".
Turneplanen ser således ud: - Mandag den 9. maj : Radio Sydhavsøerne, DR Sjælland og Radio SLR - Onsdag den 11. maj : Aalborg (DR Nordjylland, ANR, Skaga FM m.fl.), Radio Viborg samt Radio Limfjord. - Torsdag den 12. maj : Radio 1 i Silkeborg, Vejle (DR Trekanten, VLR Vejle) og Radio Horsens - Mandag den 16. maj : Kolding (Skala FM, Globus, DR Syd), Odense (DR Fyn og Radio3) og Radio Diablo i Svendborg - Mandag den 23. maj : Radio 100 og SBS Radio - Onsdag den 25. maj : DR Radio, DR Byen.
Alle radiomedarbejdere eller personer fra radiorelaterede virksomheder (reklameproducenter, speak, hardware- & softwareproducenter, radiokonsulenter, unervisere mv.) er velkomne og kan tilmelde sig på chkj@radiodays.dk, hvorefter man får tilsendt yderligere information.
|