Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


TV 2 Radio går efter tv-kunderne
Torsdag 1. februar 2007
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Kundemønstret på TV 2 Radio vil iflg. salgsdirektør Peter Olafsson være det samme som på TV 2, skriver MediaWatch. TV 2 Salg har præsenteret radiomediet for alle de nuværende kunder, og tilbudt dem gode betingelser, mod at de deler tv-budgetterne med radio.
Netto er blandt de første store kunder hos TV 2 Radio. Kæden har tegnet et sponsorat på morgenfladen 'Morgensamling'. Derudover er der bl.a. kampagner fra Lufthansa og Honda.

Radioreklamerne til TV 2 Radio sælges fra TV 2 Salg, der er på vej til at flytte fra Hellerup til Teglholmen.

"Kundemønstret vil være, som vi kender på tv, for det er dem, vi har de bedste relationer til," spår salgsdirektør Peter Olafsson over for MediaWatch.

TV 2 Radio udbyder kun ca. halvdelen af sin reklametid på 12 minutter pr. time. Med tre korte blokke pr. time, plus én helt kort op til nyhederne.

"Radiomediet egner sig til ikke til at udbyde den maksimale reklametid," siger Peter Olafsson.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -