Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Sverige: Mange undgår radioreklamer
Onsdag 22. oktober 2008
Af Stig Hartvig Nielsen
 
En ny undersøgelse fra Sifo viser, at tre ud af fire aktivt undgår reklamer i radioen.
Sifo stillede spørgsmålet: ”En gang imellem kan reklamer være interessante og morsomme, men andre gange irriterende. Hvis du tænker på reklamer i nogle forskellige medier og spekulerer på, om du ikke har noget imod reklamen eller om du aktivt forsøger at undgå reklamen”.

Hele 75 pct. svarede, at de aktivt forsøger at undgå radioreklamer.

”Ifølge dette resultat skulle en stor del af medieinvesteringerne i æteren gå op i røg – til ingen nytte. De store vindere er i stedet printmedia, dvs. morgen- og eftermiddagsaviserne, tidsskrifter og magasiner, hvor så mange som 60 pct. anser at reklamerne kan bidrage og være af interesse.” Det siger medierådgiver Margareta Kylberg fra Sveriges Annonsörer.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -