Sky Radio lancerer en stor markedsføringskampagne i Danmark for en konkurrence, hvor der udloves to billetter til en koncert med Celine Dion i Las Vegas samt et eksklusivt møde backstage med Celine Dion. Markedsføringskampagnen bliver ganske omfattende: massiv tv-kampagne på TV3, 3+, Discovery Channel & National Geographic Channel med en 30 sek. tv-reklame omhandlende konkurrencen. Helsides annoncer i bl.a. Chili, Frikvarter, Berlingske Tidende samt div. lokalaviser i hele Danmark. Bannerannoncering på blandt andre Yahoo.
Til marts indledes Celine Dion's 3-årige kontrakt med Caesers Palace i Las Vegas. Intet mindre end 600 gange skal Celine optræde i det spritnye state-of-the-art teater Caesers Palace Coliseum med plads til 4.000 gæster. Og det er her at Sky Radio sender to lyttere af sted til en eksklusiv koncert med Celine Dion – samt et personligt møde backstage.
”Vi har afventet muligheden for at lave vores første store event med en af vores kerneartister, og den dukkede endelig op med en af musikhistoriens allerstørste sangerinder Celine Dion - den mest spillede artist på Sky Radio i år 2002 og og den bedst sælgende kvindelige artist på verdensplan,” siger Sky Radios Producer Manager Lasse Roldkjær.
Konceptet for eventen er udviklet af Sky Radio i Danmark, og er kommet i stand via et samarbejde med Sony Music.
Sky Radio arbejder på yderligere to events af samme kaliber i foråret 2003. |