Allerede midt i december har dobbelt så mange som forventet, deltaget i Sky Radios særlige julepromotion, hvor der er kontanter på spil til loyale lyttere.
Sky Radios julepromotion 'Pengekalenderen' er et usædvanlig initiativ i dansk radio, for det er ikke hver dag, at en radiostation udlover stigende kontantbeløb gennem en hel måned, skriver Sky Radio i en pressemeddelelse.
Sky Radios promotion kører fra den 1-24 december og er designet til at sprede julestemning blandt lytterne og opmuntre dem til at lytte mere. Derudover er målet naturligvis også at tiltrække helt nye lyttere. Promotionaktiviteten har således været promoveret offensivt on-air og med annoncer i bl.a. BT, MetroXpress, Urban, og Chili.
Sky Radios programafdeling, der har udviklet julepromotionaktiviteten, havde som målsætning, at 25.000 danskere ville deltage i kalenderkonkurrencen i hele december. Det mål blev allerede nået den 14. december i forbindelse med uddelingen af 14.000 kr til en lykkelig vinder.
Set i forhold til målet om 25.000 deltagere ha betegner Sky Radio udviklinegn som eksplosiv. På nuværende tidspunkt er der flere end 50.000 personer, som har valgt enten at klikke ind på Sky Radios hjemmeside eller sende en sms for at være med. Samtidig er der intet der tyder på at tilstrømningen af nye deltagere vil stagnere op til finalen på konkurrencen den 24. december, hvor der er to gange 24.000 kr. på spil.
”Vi havde selvfølgelig håbet, at tanken om at kunne vinde betydelige pengebeløb til store julegaver ville fascinere lytterne. Alligevel må vi tilstå, at vi er fuldstændig overvældet over, hvor massiv interessen har vist sig at være. Vi bliver dagligt bestormet med mails og opringninger fra folk, som vil vide mere om konkurrencen,” udtaler programchef Lasse Roldkjær.
|