Det nye firma Digital Radio Company - med Philip Lundsgaard i spidsen - tilbyder nu specialprogrammerede radiostationer til virksomheder, som dermed kan promovere egne aktiviteter.
Nu tilbyder det nystartede firma DRC - Digital Radio Company individuelt programmerede radiostationer til firmaer – altså en professionel radiostation med virksomhedens egne jingler, ID’s osv., hvor lytterne er medarbejderne og kunderne.
Radiostationen vil dels ligge på firmaets hjemmeside og vil dels kunne høres via en ny applikation, som DRC har udviklet sammen med Opfindsomhed Aps. Denne app bringer lyden af det pågældende firma ned på kundernes smartphone, som er en del af de strategisk vigtige mål i fremtidens markedsføring.
Ved et tryk på applikationen kan kunderne høre musik, jingler, være med i konkurrencer, lytte til nyheder og nyde den helt specielt udvalgte musikprofil, som firmaet mener passer til deres produkter. Radiostationen kan også implementeres i virksomhedens eksisterende applikation.
Bag DRC står Philip Lundsgaard, ejer af nordsjællandske Radio Nord FM. Han har mere end 25 års erfaring i radio- og musik-branchen.
"Radio er på vej til at blive digitalt ligesom alt anden musik, og den nye teknologi gør, at allerede nu kan alle få deres egen radiostation. De fleste radiostationer har en netradio og inden længe er det netop fra nettet og ikke mindst telefonen vi primært vil lytte radio," fortæller Philip Lundsgaard og fortsætter:
"Vi er kommet rigtig godt fra start, og udvikler i øjeblikket en meget spændende radiostation for et verdensomspændende brand, som er designet til at have lyttere i hele verden. Både applikationen og radioen er klar til lancering inden længe."
|