Der blev ikke fundet champagne frem fra skabet, da lyttertallene for TV 2 Radios første måned i æteren landede på Per Mikael Jensens bord for én uge siden. Han betegner overfor MediaWatch tallene som "ikke tilfredsstillende, alt taget i betragtning", men vil ikke decideret kalde tallene dårlige. Tallene betyder, at der nu justeres på formatet.
"Det siger næsten sig selv, at radioen er i fuld gang med at justere på formatet. På TV 2 er vi ikke bange for at justere, hvis tingene ikke fungerer godt nok," siger adm. direktør for TV 2, Per Mikael Jensen.
Han havde gerne set bedre lyttertal.
"Vi nyder generelt en vis medvind, og måske gør det ikke noget, at TV 2 af og til oplever lidt modgang. Det er muligvis sundt," siger han videre til MediaWatch.
Han vil dog ikke afsløre detaljer om, hvilke justeringer TV 2 er i gang med at foretage på radioen.
TV 2 chefen erkender, at TV 2 Radios stærkeste kort, 'Kongen af Danmark', sikkert ville have gjort gavn i morgenfladen. |