Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Norge: Radioreklameomsætning på vej op
Torsdag 30. januar 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Mediedirektør i Carat, Helle Thorkildsen, tror at radioens andel af det totale reklamemarked vil stige. I dag købes der reklamer for op mod 400 mio. kr. årligt på de norske radiostationer, og en vækst på 50 mio. kr. vil ikke overraske Thorkildsen.
Når en ny landsdækkende radiostation starter sine udsendelser, vil den tage markedsandele fra nogen. Nogen tror at Radio 1 eller andre lokale radiostationer vil opleve dette negativt - men Thorkildsen mener iflg. På Lufta at andre medier vil mærke det - bl.a. aviserne.

Med en øget konkurrence om kunderne, vil også de etablerede radiostationer blive presset.

Radio 1s salgsdirektør, Espen Lund, tror ikke på en voldsom fremgang, men siger til Propaganda, at der ligger et potientiale i og med at der bliver mere fokus på radiomediet fremover.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -