|
Lyttertal - uge 6
Onsdag 16. februar 2011
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 6 (7. - 13. februar 2011) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 5, 4, 3, 2 og 1 i 2011. 1 (1) DR P4 (total): 44.3 (43.1 - 43.2 - 45.0 - 43.7 - 44.3) % 2 (2) DR P3: 19.4 (20.1 - 20.7 - 20.6 - 20.0 - 20.0) % 3 (3) DR P1: 7.3 (7.5 - 7.4 - 7.2 - 7.0 - 7.3) % 4 (4) DR P2: 5.5 (5.4 - 5.7 - 5.3 - 5.1 - 5.6) % 5 (5) NOVAfm: 4.0 (3.9 - 4.3 - 4.1 - 5.4 - 4.7) % 6 (6) Radio 100FM: 2.7 (2.6 - 2.6 - 2.1 - 2.4 - 2.5) % 7 (7) The Voice (total): 1.9 (1.9 - 1.8 - 1.6 - 1.9 - 1.5) % 8 (9) DR P5: 1.8 (1.6 -1.6 - 1.6 - 1.5 - 1.6) % 9 (8) Pop FM: 1.5 (1.8 - 1.5 - 1.8 - 1.5 - 1.9) % 10 (10) DR Hit: 1.2 (1.2 - 1.0 - 0.9 - n/a - n/a) %
DR (total): 81.3 (81.2 - 81.7 - 82.4 - 80.5 - 80.9) % Kommercielle: 18.7 (18.8 - 18.3 - 17.6 - 19.5 - 19.1) % DDR: 10.7 (10.2 - 9.7 - 9.3 - 9.8 - 10.0) % SBS Radio: 8.0 (8.5 - 8.6 - 8.3 - 9.7 - 9.1) %
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen de 12-50 årige i uge 6 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 5, 4, 3, 2 og 1 i 2011. Bemærk, at tallene for DRs DAB/netradiokanaler ikke offentliggøres for de 12-50 årige.
1 (1) DR P3: 32.6 (32.5 - 34.0 - 33.2 - 32.5 - 32.7) % 2 (2) DR P4 (total): 27.6 (29.3 - 29.2 - 29.6 - 27.4 - 29.1) % 3 (3) NOVAfm: 7.3 (6.7 - 8.0 - 7.6 - 9.8 - 8.2) % 4 (4) Radio 100FM: 5.0 (4.9 - 4.7 - 4.0 - 4.5 - 4.4) % 5 (5) The Voice (total): 3.4 (3.3 - 2.7 - 2.9 - 3.4 - 2.8) % 6 (6) DR P1: 2.7 (2.7 - 2.1 - 2.3 - 2.3 - 2.4) % 7 (7) Pop FM: 2.6 (2.1 - 2.5 - 3.2 - 2.2 - 2.7) % 8 (8) Radio Soft: 1.3 (0.9 - 1.4 - 1.7 - 1.5 - 1.6) % 9 (9) DR P2: 0.7 (0.7 - 0.8 - 0.7 - 0.8 - 0.8) %
DR (total): 68.0 (69.7 - 69.9 - 69.3 - 66.9 - 67.8) % Kommercielle: 32.0 (30.3 - 30.1 - 30.7 - 33.1 - 32.2) % DDR: 17.5 (16.5 - 15.0 - 15.6 - 16.1 - 16.3) % SBS Radio: 14.5 (13.8 - 15.1 - 15.1 - 17.0 - 16.0) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' - blandt alle over 12 år i uge 6, iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 5, 4, 3, 2 og 1 i 2011.
1 (1) DR P4 (total): 2.908.000 (2.931.000 - 2.878.000 - 2.908.000 - 3.018.000 - 2.903.000) 2 (2) DR P3: 2.314.000 (2.286.000 - 2.486.000 - 2.205.000 - 2.155.000 - 2.340.000) 3 (3) NOVAfm: 1.178.000 (1.161.000 - 1.277.000 - 1.209.000 - 1.405.000 - 1.338.000) 4 (5) The Voice (total): 778.000 (749.000 - 765.000 - 760.000 - 763.000 - 593.000) 5 (4) DR P1: 761.000 (786.000 - 739.000 - 744.000 - 739.000 - 759.000) 6 (6) Radio 100FM: 551.000 (729.000 - 701.000 - 726.000 - 698.000 - 665.000) 7 (7) Pop FM: 497.000 (575.000 - 490.000 - 542.000 - 529.000 - 517.000) 8 (8) DR Hit: 461.000 (473.000 - 466.000 - 388.000 - 459.000 - 461.000) 9 (9) DR P2: 434.000 (451.000 - 425.000 - 438.000 - 431.000 - 408.000) 10 (10) Radio Soft: 267.000 (277.000 - 245.000 - 257.000 - n/a - 280.000)
Lyttertal for 2010 (inkl. uge 1 - 2011) kan ses her: http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=18142
Lyttertal for 2009 (inkl. uge 1 - 2010) kan ses her: http://www.radionyt.dk/artikel/default.asp?id=16769
Lyttertal for 2008 kan ses her: http://www.radionyt.dk/artikel/default.asp?id=15613 |
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|