|
Lyttertal - uge 3
Onsdag 21. januar 2009
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 3 (12. - 18. januar) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
1 (1) DR P4 (total): 42.2 (43.1 - 44.0) % 2 (2) DR P3: 20.1 (20.0 - 17.4) % 3 (3) Radio 100FM: 5.2 (5.1 - 5.6) % 3 (3) DR P1: 5.2 (5.1- 4.2) % 5 (5) DR P2: 4.5 (4.6 - 5.1) % 6 (6) Nova FM: 3.8 (3.6 - 4.4) % 7 (7) Radio Soft: 2.1 (2.1 - 1.8) % 8 (8) The Voice (total): 1.2 (1.6 - 1.7) % 9 (9) P4 Danmark: 1.0 (0.8 - 1.1) % 10 (-) DR Klassisk: 0.7 (n/a)
Her er oversigten over den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen de 12-50 årige i uge 3 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
1 (1) DR P3: 33.1 (32.9 - 28.8) % 2 (2) DR P4 (total): 23.1 (23.1 - 24.7) % 3 (3) Radio 100FM: 9.1 (9.0 - 10.0) % 4 (4) Nova FM: 5.5 (5.6 - 7.1) % 5 (6) DR P1: 3.1 (3.0 - 2.3) % 6 (5) Radio Soft: 2.5 (3.2 - 2.6) % 7 (7) The Voice (total): 2.3 (2.8 - 3.4) % 8 (8) Radio City* (total): 0.4 (0.5 - 0.2) % 9 (9) DR P2: 0.4 (0.3 - 0.2 ) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' - blandt alle over 12 år i uge 3 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
1 (1) DR P4 (total): 3.088.000 (2.970.000 - 2.867.000) 2 (2) DR P3: 2.296.000 (2.419.000 - 2.141.000) 3 (3) Radio 100FM: 1.344.000 (1.221.000 - 1.253.000) 4 (4) Nova FM:1.178.000 (1.138.000 - 1.020.000) 5 (5) DR P1: 806.000 (783.000 - 713.000) 6 (7) The Voice (total): 685.000 (685.000 - 629.000) 7 (6) Radio Soft: 656.000 (726.000 - 707.000) 8 (8) DR P2: 409.000 (413.000 - 426.000) 9 (9) DR Hit: 190.000 (220.000 - 290.000) 10 (10) DR Boogieradio: 139.000 (158.000 - n/a)
Lyttertal for 2008 kan ses her: http://www.radionyt.dk/artikel/default.asp?id=15613
|
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|