|
Lyttertal - uge 3
Onsdag 23. januar 2008
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
Her er oversigten over markedsandele af al radiolytning - 'share' blandt alle over 12 år i uge 3 (14. - 20. januar 2008) iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
1. (1) DR P4 (total): 41.7 (42.4 - 42.9) % 2. (2) DR P3: 18.4 (18.4 - 16.5) % 3. (3) Radio 100FM: 5.7 (6.3 - 6.3) % 4. (4) DR P1: 5.1 (4.6 - 5.5) % 5. (5) DR P2: 5.0 (4.0 - 3.8) % 6. (6) TV 2 Radio: 4.4 (3.6 - 4.1) % 7. (7) Radio 100 Soft: 2.3 (2.5 - 2.2) % 8. (8) The Voice (total): 1.4 (1.4 - 1.6) % 9. (9) Radio 2 (total): 1.0 (1.1 - 1.3) % 10. (10) P4 Danmark: 0.8 (1.0 - n/a) %
Her er oversigten over den den ugentlige markedsandel af al radiolytning - 'share' i aldersgruppen 12-50 år i uge 3 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
DR P3: 29.5 (29.9 - 26.5) % DR P4 (total): 22.0 (20.7 - 22.8) % Radio 100FM: 9.9 (10.7 - 11.3) % TV 2 Radio: 6.6 (5.6 - 6.6) % Radio 100 Soft: 3.3 (3.6 - 2.6) % The Voice (total): 2.6 (2.5 - 3.0) % DR P1: 2.5 (2.5 - 2.9) % Radio 2 (total): 1.5 (1.5 - 2.1) % DR P2: 0.5 (0.3 - 0.6) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning - 'reach' blandt alle over 12 år i uge 3 iflg. TNS Gallup Radio-Meter, der er baseret på PPM målinger. Tallene i parentes er fra uge 2 og 1.
DR P4 (total): 2.811.000 (2.950.000 - 2.691.000) DR P3: 2.372.000 (2.428.000 - 2.309.000) Radio 100FM: 1.246.000 (1.307.000 - 1.168.000 TV 2 Radio: 1.133.000 (1.232.000 - 975.000) DR P1: 755.000 (733.000 - 735.000) The Voice (total): 733.000 (776.000 - 642.000) Radio 100 Soft: 626.000 (609.000 - 637.000) DR P2: 453.000 (400.000 - 396.000) Radio 2 (total): 362.000 (429.000 - 369.000)
|
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|