Sky Radio skruer igen op for sit markedsføringstryk fra på mandag. Det sker med en landsdækkende outdoor kampagne. Kampagnen fokuserer på Sky Radio som nonstop musikradio og minder potentielle lyttere om Sky Radios 24 FM-frekvenser.
Outdoor-kampagnen omfatter reklamer på buslæskærme i hele landet og buslangsider i København, Århus, Odense og Ålborg til en samlet værdi af 2,5 million kr.
”Sky Radio er allerede oppe på over 1.1 million lyttere hver uge. Men da vi stadig er i lanceringsfasen, er der fortsat et meget stort potentiale for at få flere lyttere blandt den store gruppe, der endnu ikke er klar over, hvor de kan finde Sky Radio på FM-skalaen. Erfaringen viser, at det tager tid, før en ny radiostation er oppe på sit fulde potentiale. I Norge tog det f.eks. 8 måneder for P4 at nå op på sit fulde lytterpotentiale”, siger Sky Radios adm. direktør Kasper Krüger.
Sky Radios nye kampagne kører i to måneder og omfatter - udover outdoor - annoncer i MetroXpress, Jyllands-Posten, BT, Chili, Frikvarter og en række andre magasiner.
|