RadioNet er andet og mere end Hit FM og Guld FM – selvom de nord- og midtjyske radiostationer er en del af kerneforretningen, fortæller radiochef Palle Bo (billedet) til radionyt.com. RadioNet er bl.a. også et full service radio- og lydproduktionsselskab og nu er selskabet klar til at præsentere sig selv - og dets produkter - på sin nye hjemmeside.
RadioNets hjemmeside byder bl.a. på en præsentation af selskabets produktkatalog, der spænder så vidt som fra formaterne Hit FM og Guld FM, RadioNyhederne og individuelle programelementer, over lyd- og reklameproduktion, til det helt nyudviklede salgs- og bookingsystem 'Dot Spot', som er på trapperne fra RadioNet.
"Hjemmesiden havde egentlig snigpremiere op til Radio Days ’05", fortæller Palle Bo, ”Der var dog nogle justeringer, såvel teknisk som indholdsmæssigt, vi ville have af vejen inden vi for alvor lancerede den. Men nu er den klar.”
Det er ikke en side der vælter smarte shockwave og flash-effekter ud i hovedet på besøgeren. ”Det var vigtigt for os, at siden blev et enkelt og stilrent udstillingsvindue for RadioNet og ikke for den dygtige programmør,” forklarer Palle Bo, ”Det er virksomheden og det, vi kan, der er det væsentlige.” understreger han.
Siden kan besigtiges på www.radionet.dk.
|