Sky Radio kunne i juni notere det højeste lyttertal nogensinde i Danmark. Sky Radio har nu 21 pct. af den kommercielle lytning, og ligger dermed klart i spidsen - med dobbelt så meget lytning som nummer to, The Voice. Det glæder Sky Radios programafdeling, der i de seneste måneder har finjusteret musikudvalget og afprøvet en række varianter af Sky Radio-konceptet, og de gode lyttertal fejres ved at udlodde gavekort til lytterne.
Hos Sky Radio noterer man sig, at kommerciel radio har fået et markant gennembrud, idet kommerciel radio sætter sig på 50.4 pct. af al lytning blandt de 12-49 årige.
”Vi har i maj og juni måned taget flere initiativer for at forøge den tid, lytterne tilbringer i selskab med Sky Radio – især har vi skærpet vort musikudvalg. Vi har blandt andet sat flere danske sange i spil, og generelt er vores musik blevet mere dynamisk, således at lytterne i endnu højere grad mødes af deres yndlingssange, når de tænder for Sky Radio. Men vi er langt fra færdige med vore justeringer, og vi har store forventninger til det kommende efterår", siger en tilfreds Lasse Roldkjær, Program Director, Sky Radio.
Sky Radio fejrer de fine lyttertal ved at udbyde gavekort til lytterne. Hver dag i denne uge kan radioens mere end 1.1 million ugentlige lyttere vinde rejsegavekort til en samlet værdi på 50.000 kr.
Det eneste man skal gøre for at vinde dagens rejsegavekort på 10.000 kr. er at lytte efter dagens lyd, som kommer flere gange dagligt på Sky Radio.
Lytterne kan selv vælge hvor de vil rejse hen - og hvornår de vil rejse. |