|
Lyttertal - uge 2
Onsdag 16. januar 2008
Af Stig Hartvig Nielsen |
|
P3 har haft en god uge 2 iflg. nye lyttertal fra Gallup.
Her er oversigten over den ugentlige markedsandel af al radiolytning ('share') blandt alle over 12 år i uge 2 iflg. TNS Gallup Radio-Meter baseret på PPM måling. Tallene i parentes er fra uge 1.
1. DR P4 (total): 42.4 (42.9) % 2. DR P3: 18.4 (16.5) % 3. Radio 100FM: 6.3 (6.3) % 4. DR P1: 4.6 (5.5) % 5. DR P2: 4.0 (3.8) % 6. TV 2 Radio: 3.6 (4.1) % 7. Radio 100 Soft: 2.5 (2.2) % 8. The Voice (total): 1.4 (1.6) % 9. Radio 2 (total): 1.1 (1.3) % 10. P4 Danmark: 1.0 (n/a) %
Her er oversigten over den den ugentlige markedsandel af al radiolytning ('share') i aldersgruppen 12-50 år i uge 2 iflg. TNS Gallup Radio-Meter baseret på PPM måling. Tallene i parentes er fra uge 1.
1. DR P3: 29.9 % (26.5) % 2. DR P4 (total): 20.7 % (22.8) % 3. Radio 100FM: 10.7 % (11.3) % 4. TV 2 Radio: 5.6 % (6.6) % 5. Radio 100 Soft: 3.6 % (2.6) % 6. The Voice (total): 2.5 % (3.0) % 6. DR P1: 2.5 % (2.9) % 8. Radio 2 (total):1.5 % (2.1) % 9. DR P2: 0.3 % (0.6) %
Her er oversigten over den ugentlige dækning ('reach') blandt alle over 12 år i uge 2 iflg. TNS Gallup Radio-Meter baseret på PPM måling. Tallene i parentes er fra uge 1.
1. DR P4 (total): 2.950.000 (2.691.000) 2. DR P3: 2.428.000 (2.309.000) 3. Radio 100FM: 1.307.000 (1.168.000 4. TV 2 Radio: 1.232.000 (975.000) 5. The Voice (total): 776.000 (642.000) 6. DR P1: 733.000 (735.000) 7. Radio 100 Soft: 609.000 (637.000) 8. Radio 2 (total): 429.000 (369.000) 9. DR P2: 400.000 (396.000) |
|
Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version |
|
|
|