Sky Radio har indgået et samarbejde med Jubii, Se & Hør og LogiTech i forbindelse med konkurrencen, ”Vind et Drømmebryllup”, der er lanceret på radioen i dag, mandag den 26. april.
Omdrejningspunktet for samarbejdet mellem de fire partnere er radiokonkurrencen ”Vind et drømmebryllup”, og en særlig hjemmeside - Danmarksbryllup.dk - hvor hele befolkningen hele døgnet kan læse seneste nyt om det royale bryllup, skrive debatindlæg, deltage i konkurrencer og eventuelt få inspiration til eget bryllup. Og sende personlige hilsner til det royale par, som vil blive overrakt på to computere ved en særlig lejlighed.
Formålet for Sky Radio er klart: ”Samarbejdet vil tilføre Sky Radio en betydelig opmærksomhed og kæde radiostationen sammen med bryllupper generelt - og ikke mindst den forestående glade royale begivenhed”, siger marketingchef Annette Elmo, Sky Radio.
Eventen på Sky Radio er både designet til at tiltrække nye lyttere til radioen og øge lytningen hos de faste Sky-lyttere. Lytterne skal nemlig hver dag lytte til Sky Radio og samle lykke-ord og indsende dem via danmarksbryllup.dk, for at deltage i konkurrencen. Flest ord giver størst chance for plads i finalen. I finalen skal man udforme den bedste bryllupshilsen til frk. Mary Donaldson og H.K.H. Kronprins Frederik.
Bedste bud får hovedpræmien - et drømmebryllup med brudekjole, champagne, vin, bryllupsrejse og underholdning i kirken og med 100 gæster til festen - til en værdi af over 100.000 kr.
|