Sky Radio har de seneste uger jævnligt modtaget opkald og e-mails fra lyttere, der vil have en kopi af de store posters, som Sky Radio har sat op i København og andre byer.
De store plakater, der kan ses på for eksempel busser, plakatskilte og busstop, er en del af Sky Radios omfattende markedsføringskampagne. Plakaterne fremhæver Sky Radios FM frekvenser samt en række af stationens kerneartister.
Rundt i landet er der næppe længere nogen tvivl om, at kunstnerne Anastacia, Madonna, Robbie Williams og Thomas Helmig i vid udstrækning tegner Sky Radios profil.
De mange henvendelser tegner et billede af, at netop plakaten med Thomas Helmig er den mest efterspurgte.
”Piger i alle aldre ringer og skriver, at de gerne vil have den store Thomas Helmig-poster, når kampagnen er færdig. De er vilde med det særlige udtryk, han har i øjnene på plakaterne", siger Sky Radios informationschef Per F. Laursen til radionyt.com.
Thomas Helmig er en kernekunster på Sky Radio. Sky Radio inviterede således onsdag aften heldige lyttere til en intim ’forpremiere’ på Thomas Helmigs kommende Danmarks turné. Det foregik i Portalen i Greve ved København.
|