637.000 lytter med, når 'Mads og Monopolet' hver lørdag formiddag på P3 giver deres uforbeholdne meninger og råd til lytternes dilemmaer. Det viser Gallups seneste lyttertal for oktober. Programmet har allerede nogle år på bagen, men tiltrækker stadig nye lyttere. I løbet af bare ét år er lyttertallet således steget med 122.000.
Lørdag formiddag samler DR's P3 danskerne foran radioen, skriver DR i en pressemeddelelse. Lyttertallene for oktober viser, at mere end hver tiende dansker, svarende til 637.000, tilbringer lørdag formiddag sammen med den populære radiovært Mads Steffensen og hans panel af livskloge rådgivere, som forholder sig til de dilemmaer, lytterne præsenterer dem for.
DR's radiodirektør Leif Lønsmann er ikke tilhænger af monopoler, men glæder sig over netop dette: ”Mads og Monopolet er en rigtig god cocktail af vid og humor. Det er underholdning med streg under holdning. Og det er flot af et radioprogram at kunne samle og favne 637.000 danskere foran højttalerne. Helt uden monopol! Der er sikkert mange forklaringer på Mads og Monopolets store succes. Spændende dilemmaer fra lytterne, en veloplagt vært og et skarpt panel er en del af opskriften på en god radiobrunch lørdag formiddag.”
- - -
Foto: Mads Steffensen er vært i 'Mads og Monopolet' på P3. (Fotograf: Agnete Schlichtskrull) |