Radionyt.comRadionyt.com
Radionyt.com

RSS


banner
banner banner
banner banner
banner banner
banner

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner

 


Måske korttidseffekt for annoncemarkedet
Fredag 14. september 2001
Af Stig Hartvig Nielsen
 
Det ventes ikke at der – for 2001 set under et - vil ske en afmatning på annoncemarkedet i hverken USA eller Danmark som følge af tragedien i USA.
Adm. direktør Peter Ottesen, Mediabroker, vurderer overfor Børsen, at der kan være en kortsigtet, psykologisk og menneskelig reaktion, der betyder, at annoncemarkedet vil udvise tilbageholdenhed som følge af terrorangrebene i USA. ”Men den vil sandsynligvis hurtigt blive glemt, og tingene vil blive normaliseret. Og når året er omme, vil vi nok ikke kunne læse det i totaltallene”, siger han videre til Børsen.

Det samme tror direktør Eva Tufte, Dansk Annoncørforening: ”Måske får vi en korttidseffekt, men tingene bliver hurtigt normaliserede igen. Jeg tror ikke der bliver skåret i markedsbudgetterne, hverken nationalt eller internationalt”, mener hun.


Funktioner
Din kommentar
Printervenlig version




  · Ingen ledige job netop nu



  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002
  · 2001



  · Nye tilbud for døve
  · TV 2 får ny formand
  · TV 2 med stort overskud
  · 'Badehotellet' får endnu en sæson
  · DR fejrer kronprins Frederiks 50 års dag
  · Nyt boligprogram på TV 2 Fri
  · Regeringen og DF vil skære DR med 20 procent og afskaffe licensen
  · Palle Kjærulff-Schmidt er død
  · Ny sæson af 'Hjem til gården' på TV 2
  · Felix Smith vært på nyt TV 2-haveprogram



  · -