Discovery Channels share var i 2004 på 1,2 pct. (12+). I 2005 endte total-sharen (24-39 år) på 2.5 pct., men steg til 4 pct. for årets sidste tre måneder. Målet er at bevare en share på 4 pct. for resten af 2006 i den primære målgruppe.
”Kigger vi et år ind i fremtiden er det vores mål, at vi resten af året opnår en share på 4. pct. i vores primære målgruppe 25-39 år. Det vil være meget tilfredsstilende, oplyser Carsten Lakner fra Discovery Channel til tvnyt.com.
Discovery Channel har pr. 1. marts begyndt en ny promovering af stationen hvor der vises små promoer, der er optaget blandt andet i Danmark. Promoafdelingen i Danmark er netop blevet yderligere styrket idet Discovery har ansat en person mere til at producere de små reklameindslag for sig selv.
Læs mere: http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=13189 http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=13192
|