Kontakt os






 

TV 2 Play vælger nyt bureau
Fredag 3. juli 2015
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2 har efter et million-udbud valgt det bureau, der skal skabe en ny dialogplatform for TV 2 Play. Valget faldt på den danske afdeling af det svenske loyalitets-bureau Kaplan.
TV 2 har efter et EU-udbud fundet frem til den leverandør, der skal etablere en ny dialogplatform for TV 2's streamingtjeneste TV 2 Play, oplyser Markedsføring i dag.

Opgaven har en samlet kontraktsum på mellem 400.000 og 600.000 euro, altså mellem godt 3 og 4,5 mio. danske kroner. Dertil kommer evt. vedligeholdelse og lignende efterfølgende.

TV 2 Play har oplevet stor tilgang af kunder de seneste år, og den nye dialogplatform skal forbedre streamingtjenestens muligheder for at give kunderne personlige anbefalinger og anden relevant information, der kan øge den oplevede værdi – og dermed sikre et længerevarende kundeforhold.



Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002