Kontakt os






 

Discovery sælger reklamer for Canal9
Tirsdag 7. juli 2009
Af Karsten Jensen
 
Når Canal9 lanceres den 17. juli, vil reklamesalg og sponsor- relationer blive varetaget af Discovery Networks Nordic.

”Vi har valgt at outsource reklamesalget for Canal9 til en ekstern partner, da vi er overbeviste om, at Discovery Networks Nordic har den fornødne erfaring med og kompetence til at varetage vores reklamesalg. Discovery arbejder i forvejen med et maskulint produkt, hvilket går godt i tråd med Canal9’s profil,” siger direktør Johan Kleberg, Canal+, som står bag Canal9.

"Vi ser store muligheder i at samarbejde med en ny kanal, der kommercielt set ligger tæt op af Discovery Channel. Både Discovery Channel og Canal9 henvender sig primært til målgruppen af yngre mænd, men kanalerne har to meget forskellige indholdsprofiler.

Hvor Canal9 dækker sporten og underholdningen, står Discovery Channel og vores øvrige seks tv-kanaler for faktabaseret underholdning og dokumentarprogrammer, og vi glæder os derfor til at kunne tilbyde det danske tv-marked et endnu bredere spektrum indenfor tv-annoncering og mediesamarbejde", udtaler Jan Andreassen, direktør for Discovery Networks Nordic.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002