Kontakt os






 

TV3 holder reklame-konference
Fredag 25. marts 2011
Af Karsten Jensen
 
Mandag den 28. marts afholder TV3’s salgsafdeling en konference under titlen ’Branded Entertainment’.
TV3 har inviteret en række gæstetalere, der blandt andet vil inspirere med eksempler fra ind- og udland. Der er indkaldt eksperter, der vil rådgive om mulighederne og faldgruberne, og sørget for deltagelse af en lang række relevante parter, fra annoncørbrands til medie- og reklamebureauer, presse, produktionsselskaber og tv-redaktører. Alle vil de kigge på kommunikationsmulighederne på tv.

Gennem de sidste år har TV3 Reklamesalg gennem afdelingen creative sales arbejdet med at videreudvikle det traditionelle programsponsorat. Og på kort tid har TV3 fået etableret produktet ProgramPartnerskaber på det kommercielle danske tv-marked, oplyser TV3.

Derudover kan besøgende på konferencen opleve en paneldiskussion, hvor journalist Lasse Jensen, vært i DR P1’s ’Mennesker og medier’, tager diskussionen om ’branded entertainment’ op med Joachim Rubow, koncernmarketingdirektør hos Danske Bank, Henrik Jensen, direktør hos Aegis Media Nordic og Gaute Høgh, administrerende direktør hos Co+Høgh.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002