Kontakt os






 

Masser af reklamer for musik på TV 2 - men fortsat ingen musik-programmer på TV 2
Tirsdag 10. december 2002
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2 skovler reklamekroner ind på musikbranchen, men der er fortsat ikke planer om faste musik- programmer på kanalen, skriver Ekstra Bladet i dag.
Musikbranchen poster millioner af kroner ud på at reklamere på tv. Alene i november og december måned bruger de fem største pladeselskaber EMI, Universal, Sony, BMG og Warner omkring 40 millioner kr. på at vise tv-spots for et hav af i forvejen kendte kunstneres udgivelser.

Musikbranchen har gennem en årrække forsøgt at få TV2 til at lave et rigtigt musikprogram, men tv-kanalen mener, at man gør rigeligt for musikken, skriver avisen videre.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002