Kontakt os






 

TV 2 Play får ny kommerciel chef
Mandag 7. december 2015
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2 Plays kommercielle chef gennem mere end syv år, Jan Færch, har opsagt sin stilling. Afløseren er fundet i TV 2's egne rækker, idet nuværende CRM Manager Klaus Andersen pr. 1. januar 2016 overtager stillingen som kommerciel chef for TV 2 Play.
"Klaus har været en del af det kommercielle TV 2 Play-team i tre år og har i denne periode leveret imponerende resultater i arbejdet med at forbedre fastholdelse på Plays abonnementsbase - en performance-forbedring som er en meget vigtig komponent i TV 2 Plays samlede vækst de år," fortæller salgsdirektør for TV 2 Betalings-tv, Stig Møller Christensen, og fortsætter:

"I de sidste tre år er vi lykkedes med mere end en firedobling af TV 2 Plays abonnementsbase og forretning. Klaus Andersen er med sin meget stærke faglighed inden for abonnementsforretning og databaseret forretningsoptimering den helt rigtige kandidat til at drive TV 2 Plays kommercielle udvikling videre."

Klaus Andersen er glad for at overtage stafetten og fortsætte udviklingen, der bl.a. handler om at udnytte nye digitale muligheder.

"Jeg er glad og stolt over den her mulighed. Jeg skal sammen med mit team og resten af TV 2 forme rejsen mod fremtidens måde at se TV 2 på. Vi har ambitiøse vækstmål, men samtidig enorme muligheder for at øge performance i både salg og fastholdelse af abonnenterne. Bl.a. kommer vi til at styrke predictive omnichannel marketing, som betyder, at abonnenterne i højere grad vil opleve et individuelt, skræddersyet TV 2 Play," fortæller Klaus Andersen.

Klaus Andersen, 33 år, har før sin ansættelse på TV 2 arbejdet som iværksætter, Research Manager i Søndagsavisens analyseafdeling og Sales Optimization Manager i Berlingske Medias abonnementssalg.



Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002