Kontakt os






 

TV 2 skyder sig selv i foden
Onsdag 3. november 2004
Af Karsten Jensen
 
Med TV 2s nye reklameprisliste skyder stationen sig selv i foden. Stationen har hævet grundpriserne med 3.7 pct. og gjort det mindre attraktivt for annoncører at vise reklamespots af længere varighed.
Ifølge Mediacoms beregninger vil den gennemsnitlige prisstigning på TV 2 være 5-7 pct., mens annoncører med længere reklamefilm vil opleve en prisstigning tæt på 10 pct.

Mediacom peger på, at det er de lange tv-reklamer som dem fra Toyota, TDC og Toms som seerne kan lide:

”Vi kan ikke forestille os, at TV2 med fuldt overlæg forringer kvaliteten af blokkene og skaber en skævvridning af markedet, hvor de annoncører der virkelig har udviklet TV-mediet bliver straffet – så mon ikke der findes en løsning, så vi fortsat kan møde Bruce, Ole O. og Familien Tomsen på TV 2”, forklarer bureauet Mediacom.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002