Kontakt os






 

Rekordsæson for TV 2 morgen-tv
Fredag 13. juni 2003
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2s morgen-flade 'Go'morgen Danmark' er blevet en naturlig del af hverdagen i mange hjem. Hver morgen ser omkring 750.000 danskere med i kortere eller længere tid. Men mest i længere tid; faktisk bruger en gennemsnitsseer af 'Go’ morgen Danmark' knap en time om dagen på TV 2s morgen-tv. Når forårssæsonen slutter om en uge kan TV 2 se tilbage på en sæson med rekordhøj sening.
Selv om seerne løbende har fået flere morgentilbud, har TV 2 fastholdt en rekordhøj andel på omkring 70 pct. af morgenseningen, skriver TV 2 | medienyt. DR Morgen har fortsat meget lav seerinteresse, men seertallet voksede dog under Irak-krigen, hvor danskernes nyhedsinteresse var meget stor på alle kanaler.

Der tales ofte - og berettiget - rosende om magasinprogrammerne fra Københavns Hovedbanegård. Men der er også grund til at kippe med flaget for TV 2/VEJRET, SportsNyhederne og NYHEDERNE, der alle sendes fra Odense. For bl.a. NYHEDERNE har været stærkt kørende om morgenen: Mange indslag, varierede indslag, talrige live-gæster, mange omstillinger til f.eks. korrespondenter samt generelt sikker hånd i redigering og afvikling.

Go’ morgen Danmark holder feriefri fra skærmen fra den 23. juni til og med fredag den 25. juli.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002