Kontakt os






 

TV 2 News styrker sin position
Torsdag 15. marts 2012
Af Karsten Jensen
 
TV 2 News er ikke alene blevet en stærk kanal hos seerne. TV 2 News hitter også hos annoncørerne.
”TV 2 News har oplevet massiv vækst i nye kunder – vi taler om tocifrede procentstigninger. Her er i stort omfang tale om kunder, der tidligere har haft svært ved at finde reklameprodukter hos TV 2, som var attraktive for deres markedsføring. Nu har vi den rigtige og slagkraftige vare på hylden til disse annoncører,” siger salgsdirektør Peter Olafsson, TV 2 Salg.

For TV 2 er det også opløftende, at TV 2 News både tiltrækker nye annoncører og annoncører, som tidligere har været på News med succes og derfor vender tilbage.

”I de første år på News kunne annoncører udelukkende købe partnerskaber for et helt år ad gangen. Nu er salgsmodellen mere fleksibel, og man kan være kommerciel partner i kortere perioder på f.eks. en måned eller et kvartal. Det har gjort TV 2 News attraktiv for endnu flere annoncører i 2011 og i 2012,” siger Peter Olafsson.

TV 2 arbejder også på, at TV 2 News får en endnu stærkere placering i det offentlige rum. Her viser kanalen allerede nu nyheder og indslag i bl.a. københavnske S-tog, i Arrivas tog i Jylland, hos Nordjyske Jernbaner, Færgerne Mols-Linien og hos en række busselskaber i forskellige dele af landet.

TV 2 News har netop offentliggjort en lignende aftale med FynBus, så også fynske buspassagerer får nyheder og indslag fra TV 2 News.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002