Kontakt os






 

Kommercielt sporskifte på TV 2
Mandag 12. februar 2007
Af Karsten Jensen
 
Med den nye direktør på TV 2, Per Mikael Jensen, oplever stationen et kommercielt sporskifte, der fører til nye produkter – og ny ledelsesstil. MediaWatch skriver, at der ikke længere er nogen slinger i valsen, men derimod fokus på vækst, krav om klare kommandoveje og målinger af succes. Mangeårige centrale medarbejdere har forladt TV 2, måske i utilfredshed med de nye tider, spekulerer MediaWatch.
Læs mere:
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=14653
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=14558
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=14300
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=14188


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002