Kontakt os






 

TV 2 News med mere variation i reklamerne
Onsdag 26. november 2008
Af Karsten Jensen
 
TV 2 News har seks såkaldte kommercielle partnerskaber og derfor oplever seerne at se de samme seks reklamer igen og igen. Men næste år udvides partneralliancerne med fire så der fremover bliver ti forskellige.
Udvidelsen sker for at skaffe endnu flere penge i kassen til TV 2 News, skriver Børsen.

De kommercielle partnerskaber indbringer i dag omkring 22 millioner kr., og forventes at nå op på 35 millioner kr. næste år.

”Vi forestiller os ikke, at vi på et tidspunkt skal have for eksempel 20 partnere. Det skal fortsat være et eksklusivt produkt til business to business-kunder,” siger TV 2’s koncerndirektør for salg og marketing, Flemming Rasmussen, til Børsen.

Om antallet af reklameminutter stiger oplyses ikke.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002