Med et gennemsnitligt seertal på alle fire programmer på 275.000 seere (12+) er Big Brother V.I.P kommet godt fra start – lyder det fra TvDanmark. Dette svarer til en kommerciel share på knap 30 % i målgruppen 15-44.
Flest seere så med i Big Brother V.I.P. kl. 21.25 i programmet Big Brother V.I.P. - Talkshowet, hvor hele 400.000 seere (12+) valgte at følge Lisbeth Janniches samtale med Carl-Mar Møller, efter at deltagerne i huset havde bestemt, at han skulle forlade huset.
Informationschef Lars Kaspersen siger: ”Vi er glade for de gode tal på TvDanmark. I forgårs havde vi den højeste kommercielle share i år og i går aftes kom Big Brother V.I.P. også godt fra start. På baggrund af de gode tal er vores forventninger til de resterende Big Brother V.I.P.-programmer steget. Flere og flere vil kigge med, da det er et godt tv.”
Seerinteressen steg støt i løbet af aftenen. Det første program Big Brother V.I.P. havde 222.000 seere (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 26.9 pct. (15-44). Det næste program kl. 20.30 Big Brother V.I.P. Programmet Nattens udfordring havde 290.000 seere (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 31.2 pct. (15-44). Programmet Big Brother V.I.P - Sandhedens time havde et seertal på 285.000 (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 23.8 pct (15-44). Den suveræne topscorer var programmet Big Brother V.I.P. - Talkshowet, hvor 347.000 seere (12+) valgte at kigge med. Dette svarer til en kommerciel share på knap 35 pct. (15-44).
De to foregående Big Brother-premierer har været set af henholdsvis 529.000 og 365.000 i snit, men alligevel er TvDanmark glade for seertallene for V.I.P.-premieren i går.
Læs mere her: http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=6616 |