Kontakt os






 

TvDanmark: Flot start for Big Brother V.I.P.
Fredag 7. marts 2003
Af Karsten Jensen
 
Med et gennemsnitligt seertal på alle fire programmer på 275.000 seere (12+) er Big Brother V.I.P kommet godt fra start – lyder det fra TvDanmark. Dette svarer til en kommerciel share på knap 30 % i målgruppen 15-44.
Flest seere så med i Big Brother V.I.P. kl. 21.25 i programmet Big Brother V.I.P. - Talkshowet, hvor hele 400.000 seere (12+) valgte at følge Lisbeth Janniches samtale med Carl-Mar Møller, efter at deltagerne i huset havde bestemt, at han skulle forlade huset.

Informationschef Lars Kaspersen siger:
”Vi er glade for de gode tal på TvDanmark. I forgårs havde vi den højeste kommercielle share i år og i går aftes kom Big Brother V.I.P. også godt fra start. På baggrund af de gode tal er vores forventninger til de resterende Big Brother V.I.P.-programmer steget. Flere og flere vil kigge med, da det er et godt tv.”

Seerinteressen steg støt i løbet af aftenen. Det første program Big Brother V.I.P. havde 222.000 seere (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 26.9 pct. (15-44). Det næste program kl. 20.30 Big Brother V.I.P. Programmet Nattens udfordring havde 290.000 seere (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 31.2 pct. (15-44). Programmet Big Brother V.I.P - Sandhedens time havde et seertal på 285.000 (12+), hvilket svarer til en kommerciel share på 23.8 pct (15-44). Den suveræne topscorer var programmet Big Brother V.I.P. - Talkshowet, hvor 347.000 seere (12+) valgte at kigge med. Dette svarer til en kommerciel share på knap 35 pct. (15-44).

De to foregående Big Brother-premierer har været set af henholdsvis 529.000 og 365.000 i snit, men alligevel er TvDanmark glade for seertallene for V.I.P.-premieren i går.

Læs mere her:
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=6616


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002