Kontakt os






 

Pris til DR for humoristisk trailer
Onsdag 24. marts 2004
Af Karsten Jensen
 
For andet år i træk er DR blevet hædret med en Golden Award for at have lavet den mest humoristiske trailer i Europa. Det skete under den europæiske Promax-konference i Rom, hvor markedsføringsfolk fra tv-branchen mødtes for at drøfte alt, der sendes mellem tv-programmerne.
DR TV Markedsføring får prisen for en trailer til den indiske film 'Dil Se - fra hjertet', som blev sendt sidste sommer på DR 2 i forbindelse med temaet 'Indian Summer', og vindertraileren er produceret af programmedarbejder Dan Lylloff.

"Vi er meget stolte over, at det er lykkedes os at få prisen for andet år i træk. Traileren er lavet på baggrund af det eksisterende materiale fra filmen, og det viser, at bare man får den rigtige idé på det rigtige tidspunkt, kan man også lave virkeligt gode trailere," siger markedsføringschef Thomas Hertz fra DR TV.

Sidste år sikrede DR sig humorprisen for en trailer for serien 'Nikolaj og Julie'.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002