Kontakt os






 

Pyrus blev årets julekalenderhit
Fredag 28. december 2007
Af Stig Hartvig Nielsen
 
TV 2's familiejulekalender 'Alletiders Jule-mand' blev årets tv-hit, når det gælder familiejulekalendere. Pyrus-kalenderens 24 afsnit blev i snit set af 912.000 danskere og opnåede en share på 45 procent.
Dermed blev Pyrus set af knap tre gange flere seere, end DR1 opnåede til julekalenderen 'Jul i Svinget', der blev set af 347.000 i snit til førstegangsudsendelserne.

Årets mest omtalte tv-julekalender var dog DR2's 'Yallahrup Færgeby'. I snit blev de 25 afsnit - DR2 bød på et ekstra afsnit undervejs - set af 115.000 danskere.

TV 2's ekstra julekalender-tilbud til børnene, 'LasseMajas Detektivbureau', der blev sendt ved 6.30-tiden om morgenen, blev i gennemsnit set af 41.000.


Funktioner

Printervenlig version








  · 2018
  · 2017
  · 2016
  · 2015
  · 2014
  · 2013
  · 2012
  · 2011
  · 2010
  · 2009
  · 2008
  · 2007
  · 2006
  · 2005
  · 2004
  · 2003
  · 2002